Pagina's

vrijdag 6 maart 2015

kleine sleutelhangertjes

sleutelhangers haken, kat, vis dolfijn eigen patroon
Al eerder haakte ik deze sleutelhangertjes. De visjes zijn een eigen ontwerpje... na een middag en een avond had ik een visje naar mijn zin. Natuurlijk het patroon nog even nahaken ter controle en dat was binnen een half uurtje gepiept. Vervolgens een aanpassing gemaakt zodat ik behalve een dolfijntje ook een goudvisje had.

De kat is een eigen verkleining van het patroon dat hier te vinden is. Ik had eerst het originele patroon gevolgd maar dat was enorm groot. Blijkbaar heb ik dikker draad..? Dus met het dunste draad dat ik had en haaknaald 2 heb ik op basis van dat patroon een kleinere kat gemaakt en dat is dus de bovenstaande geworden. Nog steeds niet zo heel klein.. de staart is niet helemaal naar mijn zin maar verder vind ik 'm leuk.